Ludanimo zestaw 3 gier dla dzieci / Djeco
Opis
Zawartość zestawu Ludanimo od Djeco:
- 1 kostka ze zwierzętami,
- 1 kolorowa kostka,
- 15 kostek (5 kostek, 6 walców i 4 trójkąty),
- 6 figurek zwierząt.
Gra Ludanimo przeznaczona jest dla dzieci w wieku 3-6 lat, liczba graczy to 1-4.
Wymiary opakowania: 30 x 28 x 9,5 cm
LUDANIMO - GRA I
- Potrzebne elementy: 15 klocków, 1 kolorowa kostka i po jednym zwierzęciu dla każdego gracza.
- Przygotowanie: Ułóż 15 kostek tak, aby utworzyły cyrk według kolorów (czerwony, zielony, niebieski). Pierwsza kostka powinna mieć kształt czerwonego kwadratu. Umieść zwierzęta na pierwszym dużym kwadratowym bloku w kolorze czerwonym.
- Przebieg gry: Gracze kolejno rzucają kostką i przechodzą ze swoim zwierzęciem na następnego blok, którego kolor pokaże kostka. Jeśli zwierzę gracza zostanie umieszczone na klocku, na którym znajduje się już inne zwierzę, musi zostać umieszczone obok tego zwierzęcia. Jeśli jakiś element spadnie, nowe zwierzę musi wrócić na start. Gdy gracze zbliżają się do końca cyrku, a na kostce znajduje się kolor, dla którego nie ma już klocków, gracz pozostawia swoje zwierzę na swoim miejscu. Pierwszy gracz, który dotrze do pierwszego bloku, wygrywa.
LUDANIMO - GRA II
- Potrzebne elementy: 6 klocków (3 kwadraty i 3 owale), 1 kostka ze zwierzętami i 6 figurek zwierząt.
- Przygotowanie: 6 bloków na środku, dorosły ukrywa 6 zwierząt pod 6 klockami.
- Przebieg gry: Pierwszy gracz rzuca kością i próbuje znaleźć zwierzę wskazane przez kość, wybierając któryś z klocków - jeśli znajdzie właściwe zwierzę, wygrywa, ale jeśli nie znajdzie właściwego zwierzęcia, następny gracz rzuca kością. Gracz, który znajdzie najwięcej zwierząt, wygrywa.
LUDANIMO – GRA III
- Potrzebne elementy: 15 klocków, 6 zwierząt.
- Przygotowanie: Umieść klocki w taki sposób, aby były w zasięgu graczy. Umieść największy kwadratowy klocek na środku pola gry.
- Przebieg gry: Gracze na zmianę wybierają klocek lub zwierzę i układają je jeden na drugim. Gracz, który przewróci piramidę, przegrywa grę.
- Druga wersja rozgrywki: Użyj jednej kostki "kolorowej" i jednej "zwierzęcej". Gracze na zmianę rzucają 2 kostkami. Kolorowa kostka decyduje o tym, który klocek gracz musi podnieść i umieścić na planszy. Kość "zwierzę" określa, które zwierzę gracz musi podnieść i umieścić na planszy. Za każdym razem gracz wybiera klocek lub zwierzę, które odpowiada zwierzęciu na kostce. Jeśli na koniec gry z dwóch oferowanych kostek nie można wybrać żadnego klocka ani zwierzęcia, gracz przegrywa rundę. Elementy są układane w stosy i naprzemiennie, aż powstanie piramida. Gracz, który przewróci piramidę, przegrywa grę.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.