Zapraszamy do naszego sklepu! Gracze poruszają się po planszy z własną listą zakupów i taką samą zawartością portfela. Kto pierwszy kupi wszystko, co znajduje się na liście mieszcząc się w budżecie, ten wygra.
Lista zakupów to gra, która poprzez zabawę rozwija wiele umiejętności społecznych oraz uczy:
- liczenia do 100,
- samodzielnego robienia zakupów,
- strategicznego myślenia,
- zdrowej rywalizacji,
- planowania.
Elementy gry: - plansza, - 4 listy zakupów, - 60 tafelków produktów, - 18 kart przygód, - 80 kart banknotów, - 4 pionki i kostka, - instrukcja.
Sugerowany wiek graczy: 6-12 Liczba graczy: 2-4
Opinie o produkcie (0)
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. Po zatwierdzeniu wyświetlamy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie.